Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μετάφραση

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Ένα τραγουδάκι για την ομάδα

Αγαπητές συναδέλφισσες, σας ανεβάζω το τραγουδάκι που μου έστειλε η κ. Αργυρώ Παπαδάκη από το σεμινάριο της Δευτέρας 29/02/16 στο νηπιαγωγείο μας: "Το Θεατρικό παιχνίδι στην εκπαίδευση και στη ζωή μας"




Ο κύκλος

Έλα να φτιάξουμε έναν κύκλο
Μεγάλο σαν τον ουρανό
Πάρε μια άσπρη κιμωλία
Και μια χρωματιστή εγώ.

Πιάσε ο χέρι ο δικό μου
Να πιάσω ο δικό σου εγώ
Κι έλα να χτίσουμε έναν κόσμο
με δυόσμο κι βασιλικό.

Πω, πω χώματα κι φως
Που ‘ χει ο κύκλος μας αυτός
Γεια χαρά, γεια σας παιδιά
Γαϊτανάκι στη χαρά

Πάντα θα ζούμε αγαπημένοι
Και το χεράκι σου κρατώ
Τον κύκλο αυτό να μεγαλώνει
Μέχρι τον έβδομο ουρανό.

Πιάσε ο χέρι ο δικό μου
Να πιάσω ο δικό σου εγώ
Κι έλα να χτίσουμε έναν κόσμο
με δυόσμο κι βασιλικό.

Πω, πω χώματα κι φως
Που ‘ χει ο κύκλος μας αυτός
Γεια χαρά, γεια σας παιδιά

Γαϊτανάκι στη χαρά